وزیر راه و ترابری:برخی با سیاه نمایی شهد شیرین افتتاح پروژه ها را تلخ می کنند
وزیر راه و ترابری تأکید کرد: برخی به راحتی شروع به انتقادهای بی مورد می کنند و با سیاه نمایی ها شهد شیرین افتتاح پروژه ها را تلخ می کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت راه و ترابری، دکتر حمید بهبهانی که در جمع بسیجیان این وزارتخانه سخن می گفت با اشاره به اینکه نمی خواهم صحبت های برخی از منتقدین بی انصاف را بیان کنم، اظهار داشت: امروز کار کارشناسان و زحمت کشان وزارت راه و ترابری یکی پس از دیگری به ثمر می نشیند که برای هر کدام از این پروژه ها زحمات زیادی کشیده شده است و بعضی به راحتی شروع به انتقادهای بی مورد می کنند.
وی افزود: حداقل کسی باید انتقاد کند که خودش کار مهندسی کرده باشد و مراحل مهندسی را پشت سر گذاشته باشد.
وزیر راه و ترابری گفت: در دنیای امروز کارها به صورت پله ای انجام می شود مثلاً در راهسازی با انجام قسمتی از کارها محور را به زیر ترافیک برد تا میزان ترافیک و عکس العمل ها به دست آید و در نتیجه و اصلاحات نهایی پروژه انجام شود.
در صورتی که اگر کارها قبلا ً بهره برداری نهایی شود انجام اصلاحات در آن معنی ندارد.
وی ادامه داد: در مورد راه آهن اصفهان ـ شیراز در برخی اظهارنظرها گفته شده است بالاست کمی ریخته شده است و پروژه کامل نیست. در حالی که بالاست در حین بهره برداری در چند مرحله ریخته می شود و خط ریلی باید آب بندی شود و باید با استفاده از خط ریلی با سرعت پایین آن برای استفاده در سرعتهای بالاتر آماده شود.
دکتر بهبهانی تصریح کرد: بنده گواهی می دهم کاری که وزارت راه و ترابری انجام داده، بی سابقه بوده است و این زحمات به دوش کارکنان و کارشناسان وزارت راه و ترابری بوده است.
وی اعلام کرد: در حال حاضر از بهترین تکنولوژی ها در حوزه حمل و نقل استفاده می شود به طوری که در آبعلی به جای کوه بری به سمت رودخانه رفته ایم و از تکنولوژیهای جدید در این مسیر استفاده شده است.
وزیر راه و ترابری با اشاره به اینکه برخی خواب بوده اند و به تازگی بیدار شده اند، خاطرنشان کرد: در راه آهن اصفهان ـ شیراز پل ایزدخواست به طول 485 متر و 40 متر ارتفاع از آثار ماندگار در حوزه حمل و نقل کشور است.
وزیر راه و ترابری تأکید کرد: برخی به راحتی شروع به انتقادهای بی مورد می کنند و با سیاه نمایی ها شهد شیرین افتتاح پروژه ها را تلخ می کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت راه و ترابری، دکتر حمید بهبهانی که در جمع بسیجیان این وزارتخانه سخن می گفت با اشاره به اینکه نمی خواهم صحبت های برخی از منتقدین بی انصاف را بیان کنم، اظهار داشت: امروز کار کارشناسان و زحمت کشان وزارت راه و ترابری یکی پس از دیگری به ثمر می نشیند که برای هر کدام از این پروژه ها زحمات زیادی کشیده شده است و بعضی به راحتی شروع به انتقادهای بی مورد می کنند.
وی افزود: حداقل کسی باید انتقاد کند که خودش کار مهندسی کرده باشد و مراحل مهندسی را پشت سر گذاشته باشد.
وزیر راه و ترابری گفت: در دنیای امروز کارها به صورت پله ای انجام می شود مثلاً در راهسازی با انجام قسمتی از کارها محور را به زیر ترافیک برد تا میزان ترافیک و عکس العمل ها به دست آید و در نتیجه و اصلاحات نهایی پروژه انجام شود.
در صورتی که اگر کارها قبلا ً بهره برداری نهایی شود انجام اصلاحات در آن معنی ندارد.
وی ادامه داد: در مورد راه آهن اصفهان ـ شیراز در برخی اظهارنظرها گفته شده است بالاست کمی ریخته شده است و پروژه کامل نیست. در حالی که بالاست در حین بهره برداری در چند مرحله ریخته می شود و خط ریلی باید آب بندی شود و باید با استفاده از خط ریلی با سرعت پایین آن برای استفاده در سرعتهای بالاتر آماده شود.
دکتر بهبهانی تصریح کرد: بنده گواهی می دهم کاری که وزارت راه و ترابری انجام داده، بی سابقه بوده است و این زحمات به دوش کارکنان و کارشناسان وزارت راه و ترابری بوده است.
وی اعلام کرد: در حال حاضر از بهترین تکنولوژی ها در حوزه حمل و نقل استفاده می شود به طوری که در آبعلی به جای کوه بری به سمت رودخانه رفته ایم و از تکنولوژیهای جدید در این مسیر استفاده شده است.
وزیر راه و ترابری با اشاره به اینکه برخی خواب بوده اند و به تازگی بیدار شده اند، خاطرنشان کرد: در راه آهن اصفهان ـ شیراز پل ایزدخواست به طول 485 متر و 40 متر ارتفاع از آثار ماندگار در حوزه حمل و نقل کشور است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر